Fråm The Joultoumten.

Det är ett tag sen jag skrev sist, men vet ni vad? Det är ett tag sen Shakespears skrev också, så det betydetr nog att jag kan räknas in i eliten.

Typ.

Sitter nu i Nacka Biblotek, har som sagt blitt en riktig 08, tyvärr, för nu har jag skaffat bibblo-kort också.

Ni måste bara få veta vad jag just gjorde. En tjej satt vid ett bord och ropade "Ida!" efter mig, och jag som den halft döva människa jag är hörde ju så klart "Linda!" så jag gick fram till henne och Sa
"..eee.. Hej! Vad gör du här?!" ni vet, som man säget till folk man inte riktig förväntat sig att se där. 
Sen så, tog jag till med det mest stockholmska jag vet och gav henne en kram...
Hmm, jag vet.. en kram. Och då sa hon...
"eeeh, jag tror att jag tog fel på dig och en annan.." 

Whops.  
Ja visst, så visar det sig att vi inte har någon aning om vilka vi är.. Sekunden före hon insåg att jag var en främling så sprang en hel massa nya namn igenom huvet på mig typ: "Inza", "Hon den där andras tjejen".. nej, "NINA!" där har vi det. Så jag beastämde mig för att det var en Nina. Men det var det inte. Hon var bara en namnlös tjej som jag just kramat. Trevligt.

Som alltid så kommer dessa fredagar väldigt ofta! Den här veckan har gått fort, har ju haft F ända till igår, då A kom hem från NY, och sen så har ju Mamma vart i stan, och Ukrainska Olga var och hälsade på mig på måndagen och på tisdagen kom tyska Merle förbi också:) Så, veckan har gått fort.

Annars så händer inte så mycket. Jag har just kommit fram till vad som är den prefekta julklappen till Jimmy, så nu är det problemet nästan löst. Alltså julklapps-problemet. Det är bara 10+24 dagar kvar, fattar ni! Och jag har köpt en, uno, one julklapp!

Usch, det var mig ett varmt biblotek! Eller kanske det är eftersvettet från mitt simmningspass? Maybe.

well, nu fick ni ett ganska långt inlägg va?
Det får duga.

Oja, för er som vet, så har vi nu fått en lägga i stan, så vi blir inte huslösa till julen, ack nej, ack nej, nu har vi någonstans att bo, vi flytatr väl runt den 16:de :)

.. ja, det får duga, Sarra-marra och Gina, mina blogg läsare, CALL ME sometimes:) Ps. Gina, vad har Mersa för strl. på kläder nu? ..eller vad har hon till julen? :)


Kommentarer
Postat av: Your NR 1 fan ;)

saknar dig med!!!!:'(

Vi måste leka när du kommer hem!!;)puss<3

2009-11-20 @ 14:18:35
URL: http://nathaliehautalampi.blogg.se/
Postat av: Ginaaa

Yess nu hade du skrivit några rader !

har ju varit inne typ varje dag å kolla om du skulle ha råkat skriva några rader ;o .. å nu hade du de !

jo ska ringa måste bara fylla på kortet :)

jag skulle gissa på att hon kanske kommer ha 68 =)

SYND att inte du kan komma på dopet ! =/

men hojta till i fall du skulle råka få akut hem längtan å kanske skulle råka hamna här i HPDA innan den 29:de =)

2009-11-22 @ 08:48:04
URL: http://ginaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0