~ when you see a falling star...

.. make sure you don't step in poop.

för det kan hända vem som hellts, jag lovar.

Okej, nu tänkte jag ta och lista lite vad som hänt i umeå hittills.
- Jag har kört in i väggen i en tunnel.. två gånger.
- Jag har cyklat i diket, flera gånger i ..av bara farten.
- Jag har plingat på fjortisar så de hoppat i diket.
- Mitt cykeldäck har tappat luften .. tre gånger.

hm, vänta lite nu, har jag inga vänner eller? 
...Cyckeln verkar ju vara den enda jag gör saker med nuförtiden..
.. men så kan det ju också vara!


me with my love.

Vad mer då? Jo, big news, min sambo har tagit sig i kragen och börjat diska idag! Måste bero på mitt mutande med äpplena igår.. de funkar på vem som hellst!

Ok
jag har absolut ingenting att säga
men kan ju dela med mig av min skam, för detta kan vi då kalla Badhair-day.


ps. testa inte sätta kablar i kontaktutaget.. testa inte heller om det funkar med att ha på sig gummistövlar..

testa bara inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0