blä

1. Hur gammal är du om 5 år? 24 (WHHUUUUT?!)
2. Vem var den sista du träffade? Lili, men det var ingen date... =/
3. Hur lång är du? så kort att jag måste ha kryckor... vad det nu har med saken att göra... 164 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? hmmm... Scrubs?
5. Vem ringde du senast? Hmm, hmm... Telia? Näää, Jasmin men hon svarade ej.. typiskt.
6. Ditt senaste sms och till vem? Till Cicki, ang. Icas öppettider.. ja jag vet, jippi humorkungen bor i dig Linda.
7. Vad är helgens planer? Hmm.. jobb skulle jag tro.. annars kladdkaka hela dagen? eller fotboll, någon?
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa går fortast, men inte om man ringer fel person..
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta, och förgiftade av varandra ..
10. När såg du senast din mamma? Hm, i söndags.
11. Vilken ögonfärg har du? Gröna... och kanske lite blåa om man nu ska va noga.
12. När vaknade du idag? 08.00, 08.13, 08.15 ... ni fattar va?
13. Har du någon gång hittat en katt? Jo, i mitt rum, men den tog jag inte hand om, usch nej.
14. Vilken är din favoritplats? Ute, var det finns vatten, hellst havet.
15. Vilken plats föredrar du minst? Bussen. Usch, dubbel Usch..  Träsmak direkt.
16. Var tror du att du befinner dig om 10 år? om 10 år? i himelen kanske? Då är jag 29... förhoppningsvis någon annanstanns är här.
17. Vad skrämde dig som barn? Bränder. Usch. 
18. Vem fick dig att skratta senast? Lillz.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Va?
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar, trådlös, man får faktiskt kalla den för vad man vill...
21. Sover du med eller utan kläder? Kläder, annars skulle de vara synd om den som skulle väcka mig...
22. Hur många kuddar har du i sängen? nu 2, vanligtvis 4+två täcken...
23. Hur många landskap har du bott i? 3, om en månad räknas som bo.
24. Har du någon gång spytt på någon? inte som jag minns iaf... och isåfall, påminn inte mig. jag mår bra som jag är. 
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor, raggsockar och allt varmt.
26. Är du social? De säger det, men min insida är inte social.
27. Vilken är din favoritglass? vet inte, all GLASS är god.. förutom vanlig vanilj.. eller mega gräddig... usch. 
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Hellst skulle jag köpa mark.. och hus, och stuga, och båt, och.. äsch, lika och bara skänka bort pengarna..
29. Tycker du om kinamat? Nej.
30. Tycker du om kaffe? Ja.
31. Vad dricker du till frukost? Vatten eller mjölk om jag har råd!
32. Sover du på någon särskild sida? ingen aning, har inte ännu haft äran och se mig själv sova..
33. Kan du spela poker? kan väl grunderna, men inte spela så man kan skryta...
34. Tycker du om att mysa? Nej, kom inte nära mig.
35. Är du en beroendemänniska? jo... usch jo.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? hmm, jo fatiskt..
37. Vill du ha barn? ja, släng hit alla överblivna bara..
38. Kan du några andra språk än svenska? om jag nu ens kan svenska... finsk, engelska och lite, lite tyska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? jo med Ela några hundra gånger.. 
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet, havet, havet... släng poolerna i sjön.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Hm, andra.
42. Äger du dyra smycken? jo några...
43. Har du någon gång testat narkotika? nej, men som barn lekte vi att krossad alvedon var knark... =/
44. Vad var de senaste du stoppade i munnen? min tandborste... som oftast, om man ska tro Kattis W.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Hm, hm, definera känner...
46. Välj ett ärr på din kropp? mitt L i pannan, från Mia Koivisto när vi var barn... haha
47. Vad har du för ringsignal? dididibidipadidoda... rätta mig om jag nynnade fel.
48. Har du kvar något klädesplagg från du var liten? usch ja, tragiskt.
49. Flirtar du mycket? klart jag gör... eller gör jag? vad är flörta egentligen?
50. Vart togs din profilbild? Hmm, i stugan i södertälje.
51. Kan du byta olja på bilen? klart jag kan, inte så att det är svårast i världen precis.
52. Har du fått fortkörningsböter? nej, polisen vill inte ens stanna mig någonsin... inte ens om jag förföljer dem... 
53. Vilken var den senast bok du läste? hmm, från pärm till pärm? måste ha varit den där om klostret..
54. Läser du dagstidningen? ja, om jag hittar en eftersom morsan slutat beställa hem.. =/
55. Prenumererar du på någon veckotidning? nej, vänta... jo... Allas... eller de är mammas men den är lika mycket min!
56. Dansar du i bilen? bara om det finns en chans till att jag skämmer ut någon annan!
57. Vilken radiostation lyssnade du senast på? p3
58. Vad var de senaste du krafsade ner på ett papper? Delila... mitt framtidabarns namn.. 
59. När var du i kyrkan senast? kyrkan kyrkan eller duger bönhuset? nåväl, påsk den ena, bön förra helgen.
60. Vilka personer utmanar du? Göran Persson, Orlando Bloom, Karl XVI Gustav... typ.

Kommentarer
Postat av: Mia Koivisto

Lindaaaa!!! VAAA har jag gjort för att du ska ha ett ärr resten av livet?:D kan inte minnas!!!!:O

2009-05-05 @ 23:17:14
Postat av: Linda

haha minns du inte? Vi tävlade runt den där rondellen vi erat hus när vi var små, och jag ramlade och du sprang på mig, alltså bokstavligt talat sprang PÅ mig;) haha har du förtängt det hela! haha :D

2009-05-06 @ 09:12:03
URL: http://lindaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0