städat och tvättat var det här!

Sådär, hoppas nu att sambosi blir nöjd.. för duktig har jag nog varit... 
riktigt så där hemmafrusduktig! Steg till och med upp kl 8.00 för att börja städa... 

Hm, nej det gjorde jag ju visst inte, 
jag steg upp då för att ingen granne skulle hinna tjuva min tvätt tid igen.. 
mig lurar man inte två gånger inte!

Nåväl, ihelg far Lilli hem till Happis, så jag måste hitta mig egna nya vänner under söndagen.. lördagen jobbar jag ju ändå..
Har faktiskt riktigt lust att fara hem under 22-24 maj helgen.. För då hade Ella och Johanna kaske kommit till Happis.. men, det är väl en aning onördigt att sen fara tillbaka för några dagar! 

Nåväl. det blir nog inget hemfarande för min del före praktiken är slut, 
och jag sörjer väl inte allt för mycket.

Hm, upptäckte just att jag skriver väldigt mycket "nåväl" och "hm" ..
irriterande.
 
Någonting annat som är irriterande:


Ska fixa lunch sen till jobbet, later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0