She's just so much more...

..snacka om irriterande sång.
Kan nästan sätta alla pengar i världen på att den kommer bli en sommarplåga!

Men ja, 
det är alltså Fredag idag... Jippie...
..not.
det är inte mcyekt som händer här, jag är ensam i läggan, 
hela huset har party så väggarna dunkar in typ.
Lagom kul och lagon sövande musik de använder sig av.

Imorgon jobbar jag från 14.00 till whenever I can go.
men sen, ja sen ska jag vara med Lotta och Elina för de har kommit hit!
..eller dit, de är ju hos Lippi och de:)
synd bara att jag jobbar så sent! Då missar jag allt kul de kommer att hitta på.. men sen är jag ju ledig hela söndagen och måndagen, och det är JIPPI!

Okej, lagom klagat, nu ska jag väl gå ut och blåsa såpbubblor, 
för det är väl det enda roliga man kan göra utan vänner .. typ.

ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0