nej nu,

.. ger jag upp för idag, nu får det vara nog skojat. 

Det har varit en helt rolig dag, förde Jimmy och Macke till flyget, 
sen har jag ock Lippi varit på bilsemester i Umeå, med Jimmys bil..
 Senare på kvällen har jag hjälpt Cicki och Johannes att flytta in i deras nya lägga, som var/är mycket fin! 
De har en lång och härlig hall också, och som Johannes lade märke till, de kan se alla deras grannars dörrar, så jag hade nog gillat att bo där, efersom jag hade kunna övervaka alla som rör sig på den våningen... men det hade ju varit kul.

tycker vi allihop va?

Nåja, nu ska jag ju alltså flytta tillbaka till Happis på torsdag och då får jag återgå till att hänga i fönstret och se bybor gå förbi... det är inte ens hälften så spännande, men också en sysselsättning va?

o ja, idag fick jag min semesterersättning, hur mycket roligare kan det bli? 

Nu kan jag göra vad jag vill! Jiho!
det vill säga, köpa en studentklänning.

Just ja, godnatt var ju det enda jag skulle skriva nu!

GO'NATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0