lördag...

Idag vaknade jag av att mina kära syskon började terrorisera mig med telefonsamtal... usch. Okej, klart de får väl ringa, men inte et att jag jobbat sent, snälla... 

Hmm, och idag blir det mer jobb... rätt snart också.. ska bara duscha, klä på mig, laga mat, och sen måste jag fara.. hoff! 

nåja, det är väl livets gång det, jag trivs ju på restaurangen, så inge fel på det, men det är så slitsamt att jobba sent varje kväll.. men också det ska väl gå! Får väl se framemot ikväll istället, för borde ju vara ledig söndag och måndag... :)

Men då jobbar ju min sambo måndag, så hmm.. vad ska jag göra då? kanske försöka ringa Lippi och kolla med henne vad hon gör... 

Oj just de ja, Lippi och Lenita var förbi här en sväng igår, som vanlig stod jag ute på bakongen och blåste såpbubblor och märkte ingentng, istället skrämde de livet ut Lilli(säkert, hon ligger som död i soffan nu..).. men som synd var så skulle jag ju till jobbet just då! ... men vå får väl hinna någon annan dag...

Så ja, nu ska jag ta den där duschen då.... Trevlig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0