Kära hjärtanes,

.. vilken dag det har varit. 

..hm, sorry kom just på att det var ju inte idag som hade varit en dag jag skulle kunna säga "kara hjärtanes" över... 
det var ju flera dagar sen det!

Nå ja, ni får väl nöja er med allt mitt skitsnackistället.. 

Idag(ikväll?) tänkte jag mig att vi skulle ta oss en titt på det här med svälten i Afrika... eller nej, de ska vi inte alls, istället ska vi prata lite om de unga svenskornas utseendesfixering, det är mycket viktigare... ehm, nej det är det ju inte, den här disskusionen leder ju ingen vart Linda! Usch se där, nu börjar jag bråka med mig själv igen, nehej, det duger inte det!

Okej, dåså, jag har funderat och funderat men kan absolut inte komma fram till ett bra svar.. kanske någon barmhärtig människa kan ödmjuka sig och hjälpa mig(fina ord jag använder, ni som inte förstår dem borde läsa bibeln oftare... där finns mycket att lära!)

.. Hm, allvarligt talat, nu glömde jag bort vad det var som var så där jätte jätte vikigt för mig att fråga er... med "er" så menar jag ju min patetiskt lilla läsarskara, som är mer patetisk än mig. Jag menar så här: vem är mer patetisk, den som pratar med sina skor eller den som lyssnar på den som pratar med sina skor?

Äsch, kanske lika ni struntar i att läsa det här inlägget, det var ju inget viktigt i det... nu skriver jag det sist så att ni läser det ändå, LURAD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0