Jag är inte..

.. så där jätte haj på matte idag... inte någon annan dag heller om man ska va noga.. men nu är det så att det här är  min blogg och här får jag skriva exakt vad jag vill, så jag är jätte haj på matte varje dag utom tisdagar.

Nåväl, nu är det så att jag ska försöka räkna ihop alla matkostnader, men jag hakar bara upp mig direkt. Det fungerar inte! Borde kanske anställa en revisor, fast de är ju säkert jätte dyra, och mitt konto skulle inte må allt för bra av ännu en belastning.... usch ja, kontot lider redan av anorexi, och det är ju inte bra. 

..även om jag köpte nya skor idag, usch hemska jag, jag svälter själv mintt konto, usch usch usch, vara så här medverkande till anorexia... usch ja, jag är ju värre än alla modeller och allt... usch usch..

Okej, det var väl inget vettigt antar jag att ni tänker, men, som sagt vem har sagt att jag skulle skriva om någonting vettigt?

nä.

så det så.

hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0