Ibland...

... får man jätte bra reklam i sin blogg... jag menar kolla det här:



Jag förstår inte... vad menar de? 
Reklam handlar ju om att nå ut till en viss målgrupp, och nu har de likssom kommit fram till att målgruppen/åldersgruppen som läser min blogg är mellan 2-6 år gamla... 

Hur schyst är det?

Jag menar, nog vet jag att min läsarskara är liten och patetisk, men liten som i få och inte i små! 

...okej, kan väl erkänna nu när vi ändå är igång att jag nog hade velat tämja en leopard.

Kommentarer
Postat av: Cattis

Om du inte har annat för dig så får du jätte gärna komma o vara vakt ;)

Vi pratar om att åka 1 vecka i september..

2009-05-27 @ 13:20:07
URL: http://hundligan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0