dagen före dagen...

Imorgon flytta jag och Lilli till ume... eller till Teneriffa... som Cicki skulle vilja kalla det..

...hm, fast då måste ju vi bo på balkongen för det var väl den som ränkades till teneriffa?

Well, whatever... Så idag är alltså min sista dag i happis på ett tag, men igen sörjer för det... speciellt inte jag.. eller jo, mesttroligen kommer jag att sakna min säng... det har ju hänt förut att jag saknat den.. ofta.

Hmm, nu gräver pappa fram sommaren, jippi, kanske den också dyker upp här också någongång... hoppas vi...

Nå ja, ska väl ta mig i kragen och hitta på någonting nytt att mobba Jimmy för.. kanske det skulle funka att stänga av hans data  mitt i RISK.. nä den risken ids jag inte ta, speciellt när mitt liv tycks ha börjat lite smått...

nå väl, någonting ska jag väl ändå hitta på...

Förresten, jag har bestämt mig för att Fernando Ortega ändå kan räknas som snygg, precis som jag alltid trott han vart... även om han är gammal.

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0