Because...

.. this girl is going home tonight!

Jeeei... snart får jag krama... 
min säng igen:D

Hur bra ställt har jag det inte va?
Usch vad glad jag blir av tanken på min säng, därför ska jag ängna detta inlägg åt min säng.

Min säng Gösta.
Många många gånger undrar folk varför min säng heter Gösta, och ännu ftare, varför i hela friden man döper en säng till Gösta.. men tänk efter lite till.. Hur skönt är det inte att få säga att nu ska jag hem och kram Gösta... Gösat är ett sådant där tryggt namn, som en gammal gosig farbror... Och sedan när någon störande bror vill sova i din säng så kan du säga:
 "Men fräscht, vill du verkligen sova på Gösta?"
Det brukar få den allra tuffaste norrläning att vika sig och stiga undan och du får i frid och fröjd sova i din egen säng.
Vad som också är mycket roligt men Gösta är att han är döpt efter min fd. spökreflex, så det är som likssom lite mer personligt i hans namn. 
Jaha, det var väl det jag visste, nu är det någon som undrar varför man döper sin refelx, men de ska ni skita i!
Nej nu var jag elak, klart ni ska få veta.... Jag gillar namnet Gösta. Det är tryggt, och min refelx var trygg... Den likssom lyste upp mig när jag vandrade helt i mörker. Det är en riktigt Gösta det.
Oj, nu var vi långt från ämnet, det var ju min säng vi skulle prata om. 
Så ja, alla gånger jag varit på resor, så är det tanken på Gösta som fått mig att längta hem.
Så därför Tack Gösta för att du finns.


Hejdå, nu ska jag på stan och leta en fin present till Gösta...
hehe, nu skojade jag ju igen, inte behöver han nån present, han är så snäll så även utan presenter..

I'm going home tonight!


Kommentarer
Postat av: Cattis

Ja, då kommer Isac gå på dagis.. hur mkt vet jag inte än... men sånt löser sig..

2009-05-28 @ 09:38:21
URL: http://hundligan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0