ååå, idag ...



ååå, idag känner jag mig som en liten flicka som väntar på julafton, ni vet med allt pirr i benen och allt gele i magen, äsch nu blev det fel väg, men ni fattar... Nå väl, med alla förväntingar och alla snurriga tankar kring insnurrade paket och alla timmar som fortfarande är kvar!...

..om ni nu frågar mig vad det är jag känner så för, vilket jag antar att ni undrar så kan jag tyvärr inte svara på det.

oj, inte för att det är hemligt eller så, men jag vet helt enkelt inte själv!

Kanske det är något av dessa alternativ? 
  • Studenten
  • Julafton (långsökt, jag vet, men det får fortfarande vara med på min lista)
  • Att Lilli handlat mjölk så jag kan äta flingor.
  • Att vi har kvar flingor.
Äsch, där hade jag en hel massa alternativ, men nu kom jag på svaret, jag har ju inte varit på toa på länge, jag är ju svin pissnödig... vilken besvikelse va?



Kommentarer
Postat av: Anza

thank you =) fick äntligen bort den där "gula tonen" :)

2009-05-23 @ 11:08:25
URL: http://anzaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0