I love to tell the sory...

Någonting jag stör mig väldigt mycket på är McDonalds. De verkar tro att de är ett drömyrke! Iaf. om du ska tro reklamen de gör för att locka folk till att slava till dem..

men vars vet jag, kanske det är så här? :

(ett snack med typ en 80 åring och en 16 åring) :
-hej, vad är ditt dröm yrke?
-Å, vilken fråga, vet du inte att det är McDonalds, precis som för de flesta! Jag drömmer varje natt om att få arbeta där och få lyssna på svettiga turisters snoriga och uppkäftiga barns klagomål! Jag bara älskar att torka snor och annat klet från rangliga bord! Finns det något bättre än att få fritera lite strips och steka en hamurgare som alla ändå hatar? Men, det är förståss en lång väg till det, jag måste ju utbilda mig, annars kommer jag aldrig att få en plats där när det finns så många sökande!
-Ack, som ung drömmde jag också om McDonalds, men jag hade inte råd till en sådan utbildning så jag blev proffessor i hjärt- och själbetendes psykologi istället, men ännu lever drömmen om McDonalds kvar långt innom mig, och jag hoppas ännu att en dag få råd till en utbildning!!

du vet, livet är igentligen bara en nitlott...

inget mer att komentera.
bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0