Jag har ingen rubrik.

Bäääh, kom just hem från Jobbet... och är så irriterad på min förkylning. 

Det bara piper och tjuter när jag andas, 
och det går min på nerverna...
Nog för att det nog hade varit värre om det slutat pipa och tjuta...

Ja, det hade ju varit värre det, If u know what I mean..

Well, idag har jag upptäckt vad jag egentligen har för liv..
ett sådant där liv som inte levs eller är ett liv.
Jimmy och Linno planerar en resa till Rom i sommar, 
och jag bara sitter här och suckar, för själv kommer jag ingenstans.

Nej usch nej, i April, då jag hade haft tid för att resa och göra vad som hellst, då hade jag inga pengar inte,
men nu, när den mystiske pengagivaren satt in pengar på mitt konto igen, då kan jag inte fara för att jag inte har en ledig stund på hela sommaren.. BLÄ!

Vad mer? Jo, den mystiske pengagivaren? Ah, de ante mig att ni skulle haka fast på den meningen.
Antar därför att ni inte fick med det jag skrev efter det, så vi tar det igen:
...då kan jag inte fara för att jag inte har en ledig stund på hela sommaren... BLÄ!

Ok, då var det avklarat, så nu kan jag förklara fenomenet.
Jo, Varje gång när jag är bombis på att jag är pank så visar det sig att jag lika mycket pengar på kontot som jag hade under mina rika dagar... hm, inte allt för rika dagar om man ska jämnföra med andra, men äsch, detta är min story.
Ja, just det, mitt i allt har jag pengar på kontot, och jag har ingen aning var de kommit från, oftast finnst det en naturlig förklaring till dem, men den naturliga förklaringen är inte allt för naturlig.. tycker jag.

Jimmy säger att det är Bengt- Åke 54 som lägger in dem, men de kan det ju inte vara, vi har ju gjort slut.

Whatever.
Nu visar jag bara hur såligt uppfostrad jag är, prata en hel massa om pengar fast det är en av vett och etikett reglerna, 
man pratar bara inte om pengar. 

Whatever igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0