Torsdags torka

Torsdagstorka, eller Tor(r)sdag är dagens rubriker.

Och dagen för den delen också. Well, idag hade jag sovmorgon till kl. 09.00, så fixk sova lite längre, även om jag hade tänkt sitga upp i tid, men det glömde jag ju bort det också.

Oja, just det jag måste ju berätta att jag nu börat städa mitt rum, och djort den fina upptäkten att jag har mer kläder än det rymms i min gadreob. Hur taskigt i-lands problem är inte det? Jag kan bara inte slänga kläder jag kanske kan använda nån dag, kanske vissa saker blir mode igen snart... osv. Nästan så att jag hoppas på dåliga tider så att jag skulle tvingas till att slänga eller skänka bort lite av min kläder... eller inte bara lite..

Jo just det, nu funderar jag även på vad jag borde ta och skriva för nytt på min vägg.. det jag har börjar kännas lite för gammalt, närmare 2000 år gammalt för att vara exakt... eller nästan exakt.
Nåra förslag?

Idag lyckades jag även köpa en present till Ela, mindre än en vecka försent, hur duktig är man inte?

ja just det, pga. mitt sommarjobb får jag inte se solen allt för ofta, men jag har hört att den "still going strong", men det är lite problem att få en glimt av den där i charkkykeln. Men, för att bevisa att jag och den engång varit vänner så kan jag ta och visa er en bil på våran senaste date.


nåja, Glad sommar!
nu ska jag reta Jimmy eller spela the Sims, bägge två är ungefär lika kul.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0