Tankar om Google.

Google är min nya bästa vän. Han(jess, är övertygad om att det måste vara en han, hur smart han änn är..) verkar ha svar på det mesta,... förutom när jag ställer dumma frågor, för då får jag bara taskiga svar.

Men annars, Google är hur kul som hellst!

Det var ju inte allt för mycket att skriva om det, men nu ska jag och basta utebastu med Cicki och sedan ta min fina lilla Vespa till jobbet, skämmigt.

Men imorgon ni, då är jag ledig, och så har jag morsans bil, för hon far till Sthlm med ungarna..

O just det ja, Cattis Henriksson om du läser detta, skicka upp Isac med morsan och de när ni far på semester, alla här vill ha honom hit, tillochmed Jimmy! Jag hinner ju inte alls se honom annars, eftersom ni inte far i augusti:/

Nåväl, ha en skön dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0