Jag vet inte...

om min nuvarande nackvärk beror på att Jimmy nypit mig mycket hårt där eller om det är för att jag sovit i en bil i natt..¨

...om jag nu har rätt till att använda det positiva ordet "sovit" för den sömn jag borde ha fått, skulle ha får, förtjänade, ville ha stal i allafall två nötar ganska fort.

Allt bara för att jag och Lene trodde att alarmet skulle gå i gång om man låste bilen och ännu var inne i den, och vi tänkte att vi föredrar att vakna till mobil-larmet istället för bara bil-larmet.. Som vi hur som hellst inte vaknade till ändå.

Först vaknade vi av kylan och var tvungna att klä på oss ännu mer(i Lenes fall, bara klä på sig då... skämtosido) och senare... så vaknade jag av att klockan var långt efter det att jag ställt mobil-larmet på... så, kanske vi borde testa bil-larmet nästa gång... om vi har den oturen att måsta sova i en igen...

Hm, dn är bilden har jag ingen aning om vem det är på, men iaf, det hade kunnat vara Lene, 
för hon rymms in i en diskho i "trånga-leken".

Nej usch, nu var jag ju hemsk, för det gick faktiskt ann, det var ju trots allt en Kombi.

Men äsch ni, nu ska jag försöka lära mig att sova i en säng igen, det kan ju ta tid, så jag tror att jag börjar träna redan nu!
BYE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0