Idag känner jag.

Ja, idag känner jag mycket arg och irriterad. NU iaf.

Man ska bara inte ha syskon! 
Skulle jag kunna så skulle jag flytta ut med en gång, och där med ta med mig alla mina saker så jag vet var de är och så ingen, ingen, INGEN kan ta dem eller flytta på dem och sedan bara glömma bort eller skylla på någon annan!

INGEN!

Förresten, alla vet ju hur det här med att lägga upp "dagens outfit" är någonting som verkligen slagit igenom i bloggvärlden.
Jag tänkte faktiskt hänga på den trenden idag. 

..trots allt dummt jag sagt om det. 

Här har ni min outfit just nu, ja, just nu.


T-skirt: reklam för att våga säga nej till droger och våld.
Byxor: Nowhere to be found.

iPod: just gone.

Humör: Far far away.

Joggningslust: High. 

jag säger bara, så typiskt dem, så typiskt dem!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låt mig gissa... Jimmy tog din ipod ? :)

2009-06-11 @ 18:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0