det var ju

det var ju just schysst det. Under en kort kort tid så har jag hunnit känna mig ganska stolt över att ha fått till ungefär 2 inlägg i min onördiga blogg...

men, inte ska man få vara allt för glad allt för länge inte!
det visar sig ganska snabbt att min överaktiva syster Carina lyckas med flera inlägg, med bilder tillochmed. 

Alltid så ska man vara den sämre i en syskonskara.

en bild på cickis aktiva blogg.

Ack ja.
JAg har väl inte allt för mycket att berätta om? 
Antingen så är det jobb eller så är det annat jobb helt enkelt.
Well, om det är så det är, då berättar jag om lite på jobbet.

I semestertider så kommer det en hel massa folk från söder hit upp till "riktiga sverige" alltså upp hit till norr(ja visst, visst, ni som tycker att happis är söder, hoppa i sjön ni.)
Ja, till saken. Denna vecka spenderar jag min dyrbara tid... hm, måste omformulera det där, för så mycket har jag inte i lön att jag kan kalla den dyrbar.
Nåväl, på jobbet, i charken, där jag är den här veckan, kommet då två män från Söder och försöker driva med den dumma tjejen bakom disken. 

Man nr1: Hehe, säljer ni Hembrännt här också?
Man nr2: Ja, vi har hört att alla i norr  tillverkar. Hehe.

Men ack ni, som inte tror att jag har svar på tal, tji får ni.

Jag: Ja visst, men det har vi här bakom, och då måste ni komma in bakvägen.

Ja, de är något så tokiga de där sörlänningarna, månne om de hängde på låset bakom byggnaden sen?





Kommentarer
Postat av: Carina

Har du inte läst i mammas bok att den som är äldst i en syskonskara alltid bara är bäst?! Du är ju det här mellanbarnet som man glömmer bort och som försvinner i mängden.

2009-06-22 @ 20:34:28
URL: http://greiser.blogg.se/
Postat av: Cattis

30 aug - 6e september..



Kommer du?

2009-06-23 @ 13:35:11
URL: http://hundligan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0