Någonting som jag aldrig sagt förrut...

I normala fall skulle jag aldrig göra så här. 
Lika lite som jag skulle kunna tänka mig att börja skriva "jag" som "jah" istället.

Ok, lite väl dramatiskt det där. Men iaf. summasumarium, "jah" skulle jah aldrig skriva.... hopps, lite trixit det där. 

Äsch, låt oss lämna "jah" där det hör hemma, i fjortisåldern... dvs. Far far away from here.
...hmm, har på känn att jag kommer att få höra om det där senare...

Men äsch igen... Idag hade jag sommarlov, och nu har jag en veckas jobb att se framemot innan nästa lovdag. 
Jippi..

Vad annat? Jo, Idag har morsan och farsan tagit varandra i kragen... eller ja, mer morsan som tagit farsan i kragen och fått honom att fixa golvet i uppetoan, så nu är det också på plats.. och det är värd ett riktigt Jippi...
så, JIPPI!!!

öh, har ni tänkt på att om man skriver fel Jippi, och använder M istället frö P, så blir det Jimmi... 
Kul för honom alltså.

O ja, vad var det jag tänkte göra som jag annars inte skulle göra? 
Jo se ni, jag ska skriva GRATTIS KATTIS på min blogg, och dessutom lägga ut en bild på henne.

Jess, så, Grattis Kattis på 21 års dagen!


Kommentarer
Postat av: Kattis

Länge leve Turkiet ;)

2009-07-16 @ 10:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0