My life sucks.

Ja, just det.
Men vad ska man ta sig till? Idag har jag iallafall fått lite uträttat..
Har just varit och handlat med pappa och är än en gång så förundrad över att det krävs så mycket för en familj på 12 pers! Helt sjukt! Fyllde utan problem en av de stora vagnarna på ICA. Helt utan problem. Men sen när man kommer hem så orkar man knappast göra någonting av sakerna. Knappt bära in dem. Vi borde få hit en egen kundvagn. Anpassa vår bil för en. Tänk vilken dröm.. Fylla en kundvagn, betala, köra in den i bilen, köra hem, köra ut den ur bilen, köra in den i huset, packa upp. Tänk vilken dröm. Om jag någonsin får fler än 3 barn med en miljadär ska jag då visst också uppfinna en sådan specialanpassad bil!
Äntligen har jag ett mål i mitt liv.
Det känns fint.
..men vänta nu, det är ju kanske inte ett riktigt mål..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0