Kaos i mamma världen..

..och vi har äntligen fått lite snö!

Well, what to do? Kaos i mamma-världen. Snacka om ett botemedel mot baby-sjuka, kom och lev med oss ett tag. När F somnade skrek V så F vaknade och tvärtom... och V vägrade sova om F inte var i samma rum, men sen fick jag nog, och trog komandot som den vuxne människa jag är... och lade dem i separata rum.. eller OK, F i sitt rum och sin splälsäng och V ner med mig och sova i soffan framför tv:n där hon tillslut somnade... men när jag fått upp henne med mycke sömniga protester till sin egensäng igen, sovandes, ja då vaknar nr 2 och måste bytas på och matas. Fy Fy Fy Fy Fy.

Men annars, så har jag haft det skönt. Var med Annica till stan och promenerade runt, tills hennes högklackadefötter var halftdöda. Hehe, stackars arma göteborska! not.
Sen så, ja sen så... hm, behöver nästan ett trumpetsolo här... tu tu tu tu tuuu: kom det snö!!
Drog till och med mig mitt byxlösa barn ut på trappen för sesongens första snöboll!

Ja ni, vad mer kan man säga, idag sprang jag hem från tåget så A skulle hinna med det när det for tillbaka, och jag var så död. Var tvungen att lägga mig ner med kräk upp i halsen för att överleva. Här snackar vi brast av kondition. I massor. Vägen härifrån till tåget är visserligen backig, men kort. Högst en km!
Illa Linda. Illa.

Och ja, Idag.. igår? I förrgår? I veckan. I veckan har jag börjat läsa på den där boken Kattis lämnade här, Min vän Henry, och den är mig då fin! Seriöst, riktigt bra!

Okej, nu ska jag fördriva tiden på att se vad för nytt man kan finna under internet-solen.

bye.

Kommentarer
Postat av: Anza

Haha jaa ;) men alltså utbildningen är färdig, nu är det bara jobbsökande..ska fixa fort ett jobb och jag tror jag ska stanna i sverige ett tag o jobba sen i Januari blir det danmark o sen får man se, det är så mycket o fixa när man flyttar till utlandet ;) men när är du klar där i sthlm då? :D

2009-12-12 @ 22:52:30
URL: http://anzaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0