Publicerande

För första gången EVER ska jag visa er de hittils osedda bildrean på min och Linnos första kärlek... dvs. första personen som vi någonsin fallit för... Ja, som ni som känner oss ser ju att inte mycket har förändras sen den tiden.

Så, varsågoda.

Först kommer Linno och Milagowilailgoihrg ..(inte säker på om jag stavade rätt, men fråga Linno isf.)



Ja, visst är det kul att folk finner kärleken, men jag kan erkänna att det var lite svårt i början då hennes Han med stort H inte bar några kläder eftersom hans päls värmde tillräckligt.. nåväl, detta var en lycklig ti i Linnos liv, ni ser nog på bilden hur lycklig hon var då. Oturligt nog blev Han(ids inte ge mig på namnet igen, det är så svårskrivet) tillfångatagen när han en kväll var ute på en promenad med Linno. det visade sig att samtidigt hade en gorilla rymmt från Zoo och de gjorde felet att tro att det var Han.

Nu följde en svår tid för Linno, först blev hon anklagad till att ha kidnappat gorillan, och fick genomgå en hel massa olika rättegångar vilket inte resulterade i någonting. Vad som var och är ännu mer oturligt nog är det att ingen någonsin trodde Linno, och därför Han ännu boende i en bur, som en gorilla.

Linno har länge varit mycket deprimerad av detta, hon har som förstått ingen laglig rätt att ens närma sig honom. Nåväl, vi alla hoppas på att Linno en dag skall finna kärleken igen.

Så, till min första dejt.

Detta är en bild jag verkligen tycker om, tagen en dag då my myste på verandan i hans stora villa i Kalifonien, oturligt nog så ser jag mcyket blek ut mot honom...

Så, "Lando" (kan inte lämna ut hans riktiga namn, så nöj er med mitt smeknamn för honom.)
var min första kärlek, och vi hade en mycket btra tid. Han var alltid lika underbar, men som oftast så känner en av er hur den sakta växer ifrån den andre. Jag kände att vi inte skulle kunna håla i evigheters evighet, men Lando kände att jag var den ende för honom. Det är nu länge sedan vi bröt upp, men vad jag hört talar han ännu om mig som den ende, och han brukar ännu skriva fina brev till mig.

..men som med allt fint, det måste ta slut någongång.
Lando var en bra kille, men han är inte " den" för mig, för som sagt finns det många fler bättre killar för mig.

Nå väl, det var vad jag hade att dela med mig idag.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: undrande

Har du rökt på mer än normalt?:)

2009-04-23 @ 11:11:44
Postat av: Anonym

Kan du inte publicera jimmys första kärlek?

2009-04-23 @ 11:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0