last day in the city

Idag var alltså min sista dag i Stockholm.
Tråkigt. Fast ändå är det kul att flytta hem till allt liv.

Äsch, jag vet inte vad jag ska tycka..
Jag och V har haft en så mysig dag idag.. Vi har varit på Junibacken och kramat Pippi och sjungt
"simmeli maka kukkeli kaka, ärtan pärtan puff!" plus vrålat "Ali Alkaliiii!"..
På vägen hem köpte jag en blomma till V som hon genast döpte till Ali Alkali.. Hon är för söt.
Lät henne även välja vilken glass hon ville i stan idag, vilken mat hon ville och allt...
För idag var det vår dag! :)

Senare var även mormor, Isabella och Alexandra här för att säga hejdå, vilket var fint men ändå tråkigt.
Jag hatar verkligen avsked. Speciellt om de blit utdragna på flera dagar. Jag gillar att försvinna fort, då slipper man allt hej hejdåande.

Jag är inte bra på sånt jag.. men ja, nu har jag iaf så gott som sagt hejdå. Gett dem mina presenter, det blev varsin skyddsängel i silver(halsband) till flickorna och en dagbok till A:)

..en sak till: vinter i happis? Hemskheter! Jag som varit så glad över våren här!! Idag var det sommar väder!
 10 plus och strålande sol! Sommar!!

Nåja, ska sova nu!
Se you tomorrow!


Kommentarer
Postat av: Ellinor

fyy va skönt väder.. här har vi nog kallt bara, mera snö kom det förra natten oxå, verkar aldrig riktigt ta slut! ha en bra hemresa imorron :)

2010-03-20 @ 23:20:48
Postat av: Lena

Jag är också en avskedshatare.. jag springer hellre iväg och säger i hejdå i farten, då är det hemska fort förbi och så hinner de inte se att man blev lite lessen i ögat! :) Jag har bara hälften av tiden kvar här på Irland, sen återvänder jag till norden.. det ska bli grymt härligt!

2010-03-20 @ 23:26:38
URL: http://lenasplund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0