Bebiboom

Orientering på Karolinska!
Jojjomensan, det var det, man gick till receptionen och fick en "karta" med vägbeskrivning,
för att hitta dit man skulle..
Vad lustiga de är här i stockholm! Undrar om de har rullstolsracebana på sjukhustaket också?
De hade varit något..

Ja, för er som inte vet så är jag inte sjukare än vanligt, nepp nepp.. har bara vart på ultraljudsundersökning!
..eh, eller alltså.. inte jag då.. jag var bara med.
Ja, nu är det alltså officiellt, Cattis väntar en... DRAKE!
Helt seriöst. Det var en drake där inne.
En söt liten drake som sög på sin drak-tumme.. Och visade fingret åt oss på bilden.
Shyrre byrre, en riktig bråkdrake från första stund!

Åjo, lite roligt får man väl lova att ha också?
Typ som att vråla MEEENS i örat på en frabror i cafét?
Eller kalla Cattis för Älskling i väntrummet?
- Hur mår du älskling?
- Vad tror du att det är, älskling?

Jovars, lite kul får man väl lov att ha?


Kommentarer
Postat av: Cattis - Blivande 2 barnsmamma

Hehe.. jadu du förgyllde min dag.. trots lite pinsamheter! =) Kul hade vi iaf..

2010-03-16 @ 14:17:35
URL: http://mammacattiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0