Tisdag.. eller onsdag?

Dagarna blir en enda smet här..
Som smeten till pankakan jag ska laga idag(:

Idag ska vi hitta på någonting kul med barnen, vi ska fara till en park och leka, och ta med lite mellis, så vi kan vara lite längre där:)

Det ska väl bli kul!

Annars så har jag V önda tills hon somnar, hoppas nu att det går bra. Hon brukar ju inte gilla att lägga sig då.. och bada, det är ´ju en sak för sig det också..

well, det är senare bekymmer det.

Annars så har jag det bra här, igår fick jag lite happis-längtan då Simpe ringde, men det var kul att få prata med honom, men som sagt det får mig att sakna happis värdelösa kvällar...
men det är väl bara att stå i...

Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0