Söndag med ruschkaneåk!

Idag har vi varit på kalas på Andy's... A's syster N's son A hade fyllt år så vi for dit och firade.. JÄTTE KUL! BArnasinnet kom verkligen till användning där!
Det är så kul med alla stockholmska barn, de vågar som ta kontakt hur lätt som hellst!
Mitt i allt så tar någon okänd pojke mig i handen när vi ska ner för en rushkana eftersom han bara ville hålla mig i handen.. och senare blev en flicka lite rädd och frågade om hon fick sitta i min famn, det gör man inte i norrland!

Well, annars så har det inte hänt så mycket, vi var till Sekla och tittade runt där lite, jag och Kattis får väl fara dit någon annan dag och verkligen kolla igenom stället, det var ju hur stort som hellst! Vi får väl fara dit någon vardag:)

Just nu så är A uppe med bägge flickorna och ska nog bada dem, själv väntar jag bara på att Kattis ska komma "hem" så vi kan ta en promme och snacka lite:)

Oja, Jag är så fruktansvärt nöjd med min "familj", triv så bra med A!
 När jag får tillfälle ska jag lägga upp lite bilder, det 'r bara lite svårt eftersom internet inte fungerar påmin dator och jag för tillfället använder A's dator:)

Öh, kan ju förresten meddela att det är sommar här!!
Som läget ser ut nu så kommer jag nog aldrig få användning för min vinter jacka!
18 + i skuggan är ju inte direkt någonting man klagar över, och man klagar absolut inte över stråklande sol och absolut noll moln på himlen!

Well, ha en fin fin söndag, för det ska jag också ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0