Om jag inte hade varit så pissnödig..

.. hade jag förmodligen räddat världen eller gjort någonting annat stort här.
Vad som hellst, you name it, hade jag gjort, men synd att jag är så pissnödig,
för nu kan jag inte ens stiga upp ur soffan och gå de 8 stegen till toletten
och sedan de två fram till toalettstolen och väna mig om och sätta mig ner, ack nej.
Ack nej, det kan jag inte göra, min blåsa sprängs nästan redan av överbelastning
och jag ids inte ens ta sken att göra en endaste ansträngande rörelse...

Synd för världen det, annars hade jag säkert gjort något gott som också förtjänat en fin plats i historieböckerna.

Well, ni som vill veta om mitt mamma-liv,
så kan jag ju säga att dagens grej, nej förlåt, veckans grej, eller ok LIVETS-grej är faktiskt ett bärsele!
Det är så underbart! Man har helatiden koll på ett av barnen iallafall!
Och, hör och häpna, man får ha bägge händerna fria undertiden också!
De ni, de ni, det börde iaf förtjäna en plats i historieböckerna som världenssmartaste grej.

Idag har vi varit till Nacka Forum, och gjort allt och ingenting... F har varit snäll som en ängel, nöjd och glad över att få vara i famnen hela tiden... (Tack, underbara bärsele-uppfinnare!)
Men V blev lite arg då vi skulle äta.. typiskt.
Men, nu är vi hemma och jag slappar medan baarnen leker med sin mamma.
Ikv kommer Kattis över, eftersom jag ska vara barnvakt under kvällen.

Jaa, jag har som ingenting vettigt att säga egentligen..

Synd det.
Kanske man ska prova på det är med att pissa då man är nödig,
har hört från säkra källor att det ska vara populärt.
Inget ljug här inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0