Jösses Amalia..

Idag har jag endast gjort tre saker...
1, spelat the Sims3
2, Plockat vinbär
3, hälsat på Gina och Lilla Emi Cornelia Mercedes..
Här har ni förresten en bild av henne, she's a sweetie!
MEn så klart uppstår problemet om vad man ska kalla henne.. Cornelia blir ju hennes tilltalsnamn.. Connie, Nellie, Elia, Corrie, Lia, Ellie? Eller va?
Äsch, det hade varit så mycket lättare med Mercca.
Mer då? Jo, Imorgon ska jag alltså börja packa ner allt nittonårigt skräp i banan kartonger!
Det här med flytta är inte allt för kul, speciellt när man inte ska ha med sina saker, utan de ska bara ner och inte ta allt för mcyket plats eftersom jag blir av med mitt rum direkt när jag stiger utanför dörren! Men ändå, det känns lite spännande, inte direkt så att jag någonsin trott att JAG Linda skulle tänkas flytta till Sthlm! Never.
Men nu ska jag, snart det också, på tidsag nästa vecka. Biljetten är bokad och jag är väntad, så det bär nog av denna gång! Annat blev det ju med mina Jeppis-Lule planer!
Men Lule blir det kanske till våren, sen när jag kommer hem från sthlm.
Eller, ja, vi får väl se, jag är väl fortfarande jag då, så man kan ju inte vara allt för säker!
Men well.
Nu ska jag sova, så jag orkar plocka Lingon med Fritz imorgon! Vi ska äventyra i Salmis lingonskogar!
Nighty nighty!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0