Jag tror inte..

..att min blogg och jag är vänner nå mer. Hon/han... WHOOOUPS, vet inte ens "vad" min blogg är, inte konstigt att vår vänskap inte höll..
Well, åter till vad jag menade att säga.. hon/han verkar inte gilla mig nå mer..
Kanske det ahr att göra med att jag inte vet vad hon/han är.. eller så är det bara för att jag aldrig uppskattar henne/honom, man vet ju aldrig, alla är ju så über känsliga nuförtiden..
johej, kan ju även säga att imorgon, ja imorgon då får vi se om jag kan sluta tänka på smurfar och andra skogstroll och kanske börja med någonting annant, någon annanstanns.... HÖHÖHÖ, vad spännande jag kan vara va?
Men ja, vi ser ju imorgon, ni lär väl få höra från nått håll, det här är ju trots allt happis.
YO!
Öh, förresten, plötsligt kan jag inte göra sådana där mellan rader i min blogg heller, så ännu ett teckan på att Hon/Han inte gillar mig, men ni får väl ha överseende med vår ovänskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0