Ja ni..

Igår hade jag faktiskt mitt två-veckors... hmm, vad ska vi kalla det, två-veckors-hemlängtan.
Faktiskt. Igår hade jag hemlängtan. Men Idag är det ganska bra.
Eller, är det bara som man tror?
Jag vet inte...

Ibland får jag ångest när jag tänker på att jag ska vara här i ett halv år.
ETT HALV ÅR! Det är ju jätte länge.
Känns det som..
Ibland.

Och igår kraschade min mobil totalt.
Tur att A hade en reserv mobil på lager så att jag fick låna den.
Men som sagt, igår kunde man inte ringa mig, och jag kunde inte ringa någon..

Okej, nog om det tråkiga...
Här är det en underbar höst! Just nu 10 grade i skuggan och strålande sol!
Var och köpte en väst idag också, det känns så löjligt att ha en hel jacka på sig hela tiden, väst är perfekt i det här stockholmska väder!

Tänk, imorgon är det oktober, och här kan man gå i T-skirt!
Sinnessjukt! Hörde att det snöat i Kiruna och i Övertorneå, och det känns till och med ännu mer sinnessjukt!
Här har löven just börjat falla lite smått.. Fast största delen är ännu kvar i träden!

Just nu sitter jag och både längtar tills vi flyttar in till stan och samtidigt fruktar det.
Det ska bli skönt att verkligen ha nära till allt, men samtidigt så går jag miste om vackra saltsjöbad!
Fast det känns inte som om det spelar en allt för stor roll sen när Kattis flyttar hem igen, som hon nu bestämmt sig för att göra. Ihelg far hon också hem, så man får se vad man ska hitta på då. Om jag är ledig så tror jag att jag ringer faster och far till henne:)
Men, det hänger ju på om jag är ledig.

Får se nu hur det blir, A och F har ju blitt sjuka, bägge har nästan 40 graders feber, så vi får se hur A orkar, om hon är sjuk så är det lika att jag stannar här och hjälper med vad jag kan.

Usch, det här blev ett långt inlägg, men äsch, ni väljer ju själva om ni vill läsa det. HÖHÖ.

Just det ja, Ring mig om ni inte har något att göra under dagarna, är oftast ledig ända till kl 14.00!

See u later, aligater.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0