För den delen så..

..är jag helt tom i skallen. Så man kan bara inte få klaga på mig.
Eftersom jag inte gör så mycket under mina fritidsforskande dagar så kan jag väl istället få börja skriva lite om mitt låtsas liv, alltså om de saker som jag egentligen bodre ha gjort idag..
Så well well, här kommer min låtsas dag.
Oh, idag tog jag lite sovmorgon, pömsig som man är efter helgen i New york, med det var det lätt värt...
Allt bli så lätt nu när pengarna rullar in!
Så, jag steg alltså upp kl 06.00 och for direkt ut och tog en timmes joggning ute i morgon solen, UNDERBART!
När jag kom hem så hade min underbara hemhjälp Lola gjort en underbar jordgubbsfrukost till mig, hon är verkligen bra hon, aldrig har toalettborde glänst så som det gör nu!!
Efter det så var jag pigg nog att gå upp till ateljen och fortsätta med min senaste målning, jag vet att ni alla är nyfikna, men som jag sagt förrut, ni får vänta tills den är klar, men jag kan ju säga att den
beskriver känslan av en sen kväll på en sandig strand...
det är allt jag säger! Nå ja, efter att jag målat ända till lunchtiden ungefär så tappade jag inspirationen
och for därför ut på en liten sväng med min gamla Ford Mustang...
O vad jag älskar den bilen!
Resten av dagen spenderade jag i köket där jag testade en hel massa olika och spännande brödreccept
som jag gått och tänkt på, spännande!
Och frammåt kvällen började jag känna hur det började spritta i fingrarna
och jag började inse att bok nr 2 ville börja bli skriven!
Så, det är ungefär vad jag gjort idag...
nu måste jag ta och lägga mig eftersom jag har ett spännande lunchmöte
med min arkitekt om villan vi håller på att renovera i Italien!
Godnatt!
Så... imorgon får ni säkert en ny verision av mitt dåvarande låtsas liv... om inte någonting spännande hinner hända!
..HÖH, som om någonting spännande skulle hända mig...
förresten, här är en låtsas bild på mitn låtsas frukost.

Kommentarer
Postat av: Ginaaa

HAHAAH !

var får du allt i från :)

2009-09-03 @ 11:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0