Umeå

Hmmm, idag börjar mitt och Lillissamboliv... ni som ännu tror att jag ännu bor med Linno, sorry, jag har en ny sambo, häng med lite mer!

Idag har jag funderat lite på hur olika människor kan reagera på mat, jag menar, har man inte ätit på miljontals år.. ok, timmar... så har man väl rätt till att reagera lite.. va?

Som exempel kan jag ju använda mig själv och min sambo... (ni vet ju hur mycket jag älskar att skriva om de jag bor med...)

Ex nr 1.
Nathalie Hautalampi.
Normal reaktion på mat.



och..

Ex nr 2.
Linda Henriksson.
hmm, reaktion på mat iaf.



varför blev jag inte som alla andra?


Kommentarer
Postat av: SaraW

Jaa du har ju kilat dit nu,. hänger som inte riktigt me i svängarna nu precis, men nu kom jag som på att du har ju sagt det till mig någon gång:p i vems lägenhet bor ni i? När kommer du hem igen?

2009-05-03 @ 20:46:11
Postat av: Cattis

hehehe... roligt o läsa dina inlägg S

2009-05-04 @ 09:48:41
URL: http://hundligan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0