Manantai... eller hur de ska stavas.

Imorgon börjar min första dag, så egentligen är idag dagenföre... hmm.. krångligt det där. 

Men iaf, nu håller jag på att vänja mig vid Umeå... så att säga, lär känna Umeå.. men än så länge är vi ite riktigt bra kompisar... och bundisar blir vi nog aldrig..

Det är enligt mig, Umeås planerares fel att att cyklade fel idag. Skulle till C&J men befann mig i Ersboda (?) efter en halvtimme... helt fel umeåstadsplanläggare... helt erat fel. 

Nåja, jag hittade till C&J efter många omkörningar och många vägar senare... och svettet ska vi inte prata om. Nå väl, någon som vill veta vilken väg som går till ingenstans så kan jag sogligt nog meddela att de alla leder dit, till ingenstanns. Ja ja, de måste väl finnas ett par få vägar som leder dit man ska... men usch usch, de är väl gömda.. och då ska man nog svänga höger... eller var det vänster... 

Äsch, nu är jag hemma igen, men kan nog säga att vägen hem alltid ser annorlunda ut, och konstigt nog så tar den olika länge att cykla också,, måste beropå väder och vind. Inte på mig iaf.

Vad mer? Ingen aning, men imorgon gäller det!

Nå, nu ska jag ut och fortsätta blåsa såpbubblor som jag inhandlat idag, det är kul!
               ...man ska ta tillvara på balkonger.



Kommentarer
Postat av: Laura

Maanantai. Melkein oikein. :)

2009-05-05 @ 18:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0