...god morgon!

Det var ett tag sen jag var så här vaken vid den här tiden... hmm.. inte för att det är allt för tidigt om man tänker efter...

Äsch, mina planer på vad jag ska ljuga om idag försvinner alltid innan jag riktigt hinner börja..!

Nåväl, jag fattar inte riktigt vad jag gör uppe, med tanke på att jag börjar först kl 14.00 idag, så jag skulle egentligen kunna sova hela förmiddagen... men det hade ju varit onördigt. 
Så, istället så sitter jag här och funderar på när sommaren ska komma tillbaka hit. Jag vet inte om det bara är som jag känner, men den försvann dierkt när jag flyttade hit.. men inte kan det väl vara jag som jagar bort den inte... de måste vara Lilli isåfall, ja just det, allt är hennes fel! HEEEE

Okej, jag kan ju erkänna att jag steg upp tidigt eftersom jag planerade på att fara till ICA MAXI en sväng före jobbet, och om man räknar i Linda-tid hur länge det tar att hitta dit, samt att cykla dit, så kan vi ju säga att det tar runt... hmm, vad ska vi säga, runt hundra år skulle jag tro.. 
Men synd som det är så är det regning ute och jag tror att jag stannar hemma.


Äsch, den här dagen började inte bra, så vi tar den om igen..
Godnatt!
(godmorgon?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0