Måndag morgon...

och jag kan inte riktigt vara glad=/

Idag for jag och Linno till den där nya Outletbutiken vig gamla jysk, och jag slösade pegngar=/ seriöst, jag tror att jag håller på att bli shopoholic... måste nog klippa sönder mitt bankkort!

Jag köpte en softshell jacka, en grå tjocktröja, ett par tjocka skinvantar och en mössa! jag är sinnessjuk, för imorgon far vi ju till Sthlm, och jag skulle inte få shoppa någonting före det! AAAHG! Har som grym lust att hoppa i havet, fast det är ju i över, så det går ju inte.. kanske man skulle ta och hålla andan så länge man kan, fast ingen har ju dött av det, man svimmar ju bara=/
nya planer måste funders ut...


en bild på tjocktröjan och jackan...

Haha, komiskt, nyss kom sopbilen förbi och stannade vi vårat hus, och jag fick slag och tänkte "va, är de redan torsdag?" men så visade sig att den bara var här för att hämta upp Sebbe, som vilka andra skräp som hellst! hehe, säkert någon av alla hans kompisars föräldrar/kusiners kusiners barn (etc.) som var här och skulle hämta upp honom och föra honom till någon... Men komiskt att åka sopbil till sin kompis;D haha!
så ja, de får fortsätta vara måndag idag, hela dagen ut:)

Okej, nu ska jag väl ta mig i kragen och börja städa! Hur mycke jag än hatar det så börjar damråtterna klaga av överbefolkning, så lite utrotning skulle nog sitta på sin plats här.. men jag orkar bara inte!! jag har inte hjärta att ta kål på allihop, jag har inte hjärta att ta kål på någon av dem egentligen.. nä, nu ljög jag, jag är bara lat och hatar att städa... men sånt måste göras! YÄCK!

Ja, så kan jag ju meddela att jag nu, idag, har startat mitt godislöfte(karkistrejk, om ni nu vill kalla det för det...) och ska alltså tillsammans med Malin P. hålla oss helt borta från godis till påsk.. egentligen så vet jag att det är dumt och bara tråkigt, men brynings, jag gör det för att godis är grymt dyrt egentligen! Och får jag inte äta, så är det ingen vits att köpa:)

hmm..
har inget mer att komma med för stunden, så bye!

Kommentarer
Postat av: Cattis

lycka till med godisförbudet.. s isac säger kom ner nu faster..!! kram

2009-03-02 @ 14:55:56
URL: http://omalltochinget.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0