Jeeei, Torsdag:)

Jippie, fatta vad skönt de känns, bara en dag till kvar av skolveckan, sen äre HEEELG:) Jeeei!

Nå ja, då antar jag att ni vill veta vad jag gjort idag(om ni inte vill, så finns det ett kryss där uppe i hörnet, och skäms ni bara över att ni läser min blogg, så finns det även ett sätt att tycka ner fönstret när någon kommer i närhetenI)

Nå väl, Hade en grymt bra dag i skolan, jag, Johan och Matz hade ansvaret över salladshörnet och disken..
och de... vänta nu... vi kom överens om att "What happents in the sallasdshörn, stays in the salladshörn" ... så sori, kan inte säga vad som var så kul... men kul var det iallafall! HEEE...

nu sitter jag alltså här.. svettig och äcklig(just hemmkommen från gymet, hurra för aktiva jag!) och bara väntar på att Linno ska komma hem så vi kan äta kvällsis och gå i bastun.. Ja, ni som inte känner mig och Linno alltför bra, så kan jag ju tala om att jag och Linno är som ett gammalt gift par(dvs, såa som firar ca 50 års bröllopsdag) och vi har våra rutiner, därmed så äter vi kvällsis tillsammans... hoppas verkligen att intresseklubben antecknar det här..

Mer skryt om hur aktiv jag är(mest bara för att påpeka att jag är aktivare än cicki, då jag läst i hennes blogg om hur hon med möda och besvär far ut och springer!! HEHE) Nåväl, Idag har jag även åkt skidor(på dagen då när solen sken) och inte bara Mummu-takt eller så, de var så bra kört på isen att jag kunde skejta halva vägen, de ni. Båder skidor och gym på en och samma dag, nog är man duktig! (åter igen: HEHE!)

Nu hör jag Linnos röst, Linno's Home!

Seya!

Kommentarer
Postat av: Carina

Att åka skidor är ju INGENTING i jämförelse med att springa! Det är ju lätt som en plätt ju!

2009-03-14 @ 22:51:17
URL: http://greiser.blogg.se/
Postat av: linno

Måste bara säga att de är Linda som alltid är med mej och inte jag med henne. Jag har försökt allt för att hon ska lämmna mig i fred. Är de nån som vill ha henne?

2009-03-22 @ 20:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0