ballahbullahl.ö

Tänk om jag hade varit någon som hade orkat något?
Hur coolt hade inte det vart?
Well..
Helgen var galen. Jag var galen.
Fredag for jag till lule, och hem kl 2, sov 4 h och sen upp och iväg till Jeppis på bröllop, efter bröllopet hem och slänga i nya saker i väskan och iväg till luleå..
Dvs: under ett dygn från happis till lule till happis till jeppis till happis till lule.
37+ 37+ 14+ 14= 106 km på ett dag. Med bröllop inräknat.
Nu är jag less på bilåk, bilkörning och w h a t  s o  e v e r !
äsch, ska gå å dö lite... eh, nä mena, ska gå å slösa några väl-slös-behövliga timmar på Sööööömn.
Go kväll.

Kommentarer
Postat av: Ella

oooooooops, de låter lite väl häftigt :) Jag hann inte ens se att ni försvann från bröllopet. (du menar ju förstås i mil å inte i km) va jobbit me allt körande men de var väl värt det :)

2010-09-06 @ 08:14:34
Postat av: Anonym

nänänä du, nu ha du krydda på lite, men de e förlåtet fö att du skrev km ;P Å så va de ju kulare än dedä lät! /ögonvittne

2010-09-06 @ 14:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0