Torsdagarnas torsdag:)

Idag, har vi haft prov i skolan, i barteknik... Hmm, nu ska ni få höra, jag som inte kan ett skit om alkohol, barer, bartaknink, alkoholsmaker och utseenden osv osv. fick full pott!  haha, det är ju skrämmande, hur i hela friden gick det till? Hon som inte kan någoting eller int ens dricker alkohol fick alla rätt, nu är de ju skämmigt för både mig och klassisarna;) HEEEE...

vidare så hade vi även ett dietik prov som gick så där... jag tappade helt bort mig när frågan om de 6 viktigaste näringsämnerna kom... det enda jag kom på var typ Kohydrater och proteiner, som sedan promt skulle ringa i huvudet på mig och göra det omöjligt för mig att tänka på någonting annat! Så, eftersom man endast fick skriva en sak en gång, så kunde jag ju inte skriva Kolhydrater, proteiner, kolhydrater, proteiner, kolhydrater, proteiner... så ja, vi lär ju se vad Jonni säger om det här... Eller säger och säger, snarare gråter om det här;D

Jaha, vidare så hade jag även en redovisning på religionen om mormonismen att göra med S-M S. och ja, den gick väl bra:)

hmm.. upptäckte just nu att jag hade ju ca 3 prov på en dag! Kära Kerstin.

Jaja, mer då? efter diet + barteknik provet så hade vi ledigt till kl 12.30 då vi skulle mötas vid Lapin Kulta fabriken för ett studiebesök.. hehe... Nå ja, de var väl lagom intressant det också, speciellt för en som inte bryr sig ett piss om alkohol!!! Men, den där tanten som envisades med att säga "Jästing" istället för "jäsningen" visade oss runt på bryggeriet och tog oss tillslut upp till deas privata konferanslokal + bar där vi alla fick dricka... och de som ville fick öl... hmm, alltså halva klassen då=/

Jaha, eftersom jag stal morsans bil för att slippa gå till Lapin Kulta så stannade jag med Gina i stan och vi tog en promenix så att jag är fullstädigt blå om låren skulle jag tro=/

Men ja, annars ska väl allt vara helt ok... :)

Heeeeheee, jeeei imorron far ja till jeppis:) Jippie:) måste bara fixa lite grejer tills dess, så att jag och Johanna får det riktigt mysigt;D HE!

och mera plus om imorgon, för de är sista verkliga dagen i skolan:D JEE! nu återstår endast praktik, praktik och praktik:) Happy day:)

så ja, nu ska jag ta å plåga mig genom att hoppa runt lite på benet jag nu har tusennålar i,
se ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0