Onda Onsag...

.. var det inte idag:) Normalt så är onsdagar hat-dagar.. men inte idag:)
Vi behövde inte ens vara i Pikkantiköket (Skol resturangköket) idag, utan fick vara i ett eget provkök, vi 4 elever som dök upp idag:) Och Jonni var allt för stressad då det visade sig att han skulle vara på 3 ställen samtidigt, så vi fick vara ensamma, och det gick fint, var klara redan 2½ h före vi slutade...

... men så fick vi inte ens gå då, för han skulle inspektera och prata strunt så att jag missade 12 bussen hem! Usch.
Nå ja, de slutade väl bra ändå, för då började solen lysa, och efter att S-M S. och jag kört hem Johan och Matz, så for vi en snabbis till Seppäla och VM, där jag redan han köpa en tröja och en keps(hör och häpna, jag som inte ens använder keps, och till råga på det så var den GUL! ... nå ja 20 cent är ju inte allt för stora pengar trots allt.. hehe)

hmm.. var var jag? ja just de ja, efter K-centret så for jag och S-M S. till mig, alltså hem till byn, och for på en lång promenad i solskenet... jaha.. de var väl inte allt för kul antar jag...
Vad vill ni höra då?

Hmm, okej... Idag fick jag ett vykort från Minna, det var mycket kul... kanske inte för er, men för mig:) så Jeei för mig.

Nähä, inte dög det väl heller antar jag...

... jaha, jag har väl inget roligt liv då=/
typiskt er att trycka ner mig direkt så här, inte får man ens vara glad en endaste dag... Fy.

Å ja, Grattis det var på tiden, säger jag till Kronprinsessan och henns Daniel nr 2! nN väntar vi alla väl ändå bara på att Calle-Fille ska fria till mig, för alla vet ju att jag ändå kommer att sluta som prinsessa till slut, de vet vi ju... eller hur var de nu?

ps. nu står det 8-4 på min lista, så JA leder ännu:)

å ja, eller jag menar: ps 2. Jag vet att jag stavar fel lite här och där, men testa själva skriva på en laptop i 400 knyck, de ni, de är inte allt för lätt...

hm.. nu börjar det lukta julmust runt knutarna, ska dra, synes!

.. ja justde, Tack Lilli för min sida;) Du är ... en hmm... bra tjej;) hehe

Kommentarer
Postat av: SaraW

Jaa du Linda, du är en person för sig :) Men jag diggar dig! Fick oxså ett underbart fint vykort av Minna - de värmde :)

Va e de för Fråga???! Tell Me!

2009-02-25 @ 17:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0