Idag!

Idag, sken slen när jag gick till skolan(eller till bussen, hur noga man nu vill vara) och redan då kände jag hur bra dag de skulle komma att bli! (väldigt sentimentalt för att vara jag så ta vara på de här ögonblicket)

Ja! Solen sken hela dagen och vi underbara elever fick vara inlåsta i vårat klassrum ända tills maten serverades, vilket visade sig vara ÄRRRRRTsoppa(som Esa säger de) ... så jätte mycket för e bar dag där...

Men men, inte tappar jag modet för lite ärtsoppa inte, vi åt oss mätta på semlor istället! :) Najs!

Äsch, de låter ju som om jag har haft en dålig dag, men nej inte alls! Ingenting speciellt har hänt idag, men ändå bara pyrer det och pyser det i mig, vad kan de vara? vårkänslor? säkert! haha!

(AAAH, vad har hänt med mig? jag skrattar åt vårkänslor, jag som hatar vårkänslor, vad har hänt, någon har tagit över min kropp, save me!)

Idag, kan jag faktiskt säga att jag är lycklig! (int glad, för det känns som om de är någonting beståede, medans lycka komme och lycka går...) men de bubblar i mig, solen får mig att bete mig konstigt.... wierd.

Okej, det enda speceilla och ovanliga som hänt idag är att Johanna S. äntligen idag loggade in på msn, Jeeei! Haha, nä men jag har inte pratat med henne på svin länge! Så nu hoppas jag bara på att Madeleine E. har plats för mig i bilen till jeppis ihelg, för jag vill hälsa på Johanna:D

Okej, nåonting är fel, jag är jätte glad idag, även om de var ärtsoppa i skolan!

ska kanske ta å städa rummet och se om denna konstiga feber försvinner, det här är ju inte klokt!

Hade!
Happyface Linda.


Kommentarer
Postat av: Systeryster

2009-02-24 @ 21:00:50
Postat av: systeryster

Jag är först och kommentera i din nya blogg! Tjoho! Or not. :) Lär dig stava unge! "å jätte mycket för e bar dag där..."



Ciao!

/Cicki

2009-02-24 @ 21:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0