Six days left.

Jaa, det närmar sig. Om 6 dagar är jag hemma! ...eller ja, i luleå då, men också det är väl som hemma?

Nåja, det är ju jätte snart. Vi flyttar ju på torsdag/fredag, så man kan ju säga att det är mycket snart, med tanke på allt vi har att göra nu! Men ja, det ska bli underbart att flytta. Helt enkelt underbart!

Just nu sitter jag här och låtsas att det är norrland utanför mitt köks fönster. För allt jag ser är snö, snö, träd, snö!! And it feels great! :D

Åh, nu måste jag iväg och posta mina julkort... eller ska jag vänta tills V slutar dagis och gå på en promenad med henne till tippen? Jo, det tror jag..

Fick faktiskt färdigt två julklappar helt och hållet igår! Alltså, så de är inslagna och allt. Sen så har jag ännu 3-4 oinslagna och en 2 oköpta, kom jag även på! NOOO, jag trodde att jag var klar. NOOO!

Typiskt, tack för den, Barin, nu förvandlades min bra dag till en panik dag, tack så mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0