Så där ja,

.. så var jag åter igen på hugget... :)

Idag har vert en skön dag, vaknade så fint av Fannys skratt, och joller då... =) Hoppas att i natt blir lugn också. Hoppas, hoppas. Imorgon ska va fara och kolla på vår nya lägga, och det ska bli underbart, har hört så mycket om det nya stora badrummet... ;D haha

Annars så har ganska mycket hänt idag, V hade Lucia på dagiset och det var fruktansvärt mysigt! Tänk att tvååringar kan sjunga så fint och bra!! Efter det så hade vi middag hos oss(Lasagne) och mormor kom förbi, så det var mysigt:)

Känns riktigt som jul nu! Och förresten, är det någon mer än jag som tycker att veckorna bara innehåller två dagar? Måndagar och fredagar.. Hela hela hela tiden är det fredag eller måndag! Helt sjukt, någon som tatt bort resten av veckan för att få oss att bli mer stressade... inte för att jag är allt för stressad i dessa dagar... Jag lever ju the fiini elämä... Tror tillockmed att jag köpt alla julklappar klart! It's amazing, kanske det blir någonting av mig.. tomtemor kanske? vem vet.

Vidare så ska det nog bli ganska skönt att komma hem sen den 21:a, och känna vårt norrlänska lugn igen, slippa passa en massa tåg hit och dit. Usch. Och slippa bry sig om tiden mer än att man är i tid för tomten och annat viktigt i mitt vuxnaliv.

Äsch, nu är det nog nukkuma-aika för Pannysen, Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Linno

klart att du är klar med alla julklappar eftersom du bara behöver köpa en!

2009-12-12 @ 11:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0