Ojoj, då var man hemma igen.

O du sköna Happis...
Bode nästan göra en sång om det, så underbart som Happis är.
...fast från tidigare erfarenheter av dessa känslor så vet jag ju att allt underbart är kort...
nästa helg kommer jag säkert att längta bort...
But brynings, nu är jag hemma, och min skön-sköna säng ser allt för lockande ut så detta får bli kort...
Måste bara få lägga upp en bild på ursköna Issopisso...
Eh, förresten så for ju jag och Jimmy från Umeå till Luleå på fredag över helgen... kan ni gissa vems packning som är vems... ?

Kommentarer
Postat av: Johannes

Nå, i vanliga fall har jimmy bara med sig en liten plastpåse ..nu är det ju iaf en väska med saker :)

2009-08-31 @ 09:07:08
URL: http://greiser.blogg.se/
Postat av: Linno

å i vanliga fall brukar du ha med dig massor med mer påsar de är ju bara tre :)

2009-09-01 @ 12:04:44
URL: http://greiser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0