Idag...

..har jag äntligen börjat mitt semesterliv på riktigt!

Och det firade jag stort med att köpa en sån där Ben and Jerrry's half baked glass...

Och faktiskt så är det så att när jag tog min gaffel för att börja äta den så var jag tvungen att sunga lite "Loooove hurts" bara för att det likssom hör till, det är så jag har sett folk äta den. 
- det är väl så det går om man ser en Amerikansk kärleksfilm.

Men äsch, den var helt ok, så jag tror nog att den skulle gå lika bra att äta i en mödarfilm.. Tänk er, en kille blir mördad, hur fint skulle det inte sitta om hans flickvän då tog upp en Ben and Jessy's glass och började smått känna sig OK igen?

Jo ni, tro va ni vill, men jag är ganska övertygad om att lyckan finns på botten av en Ben&Jerry's glass, man bara måste äta sig fram till den... eller nått.

Lycka:

men, inte nog med det, Googlar man Ben&Jerry's Half baked så får man även fam den här bilden på första sidan:


groseeee.. kanske Google inte vill att jag ska äta glass nå mer!



Kommentarer
Postat av: Nea

HAHAHAHAHA!!! Linda, ja tror ja dör. Va kan Google mena med den där andra bilden? Kanske de finns nått test om det på facebook? :P

(kör hårt bruden, å pst. ja snokar här i din blogg lite nu å då..:P Lite dålig på att kommentera bara)

2009-08-14 @ 15:17:28
URL: http://neaerixon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0