Idag... nej, Ikväll..

Orkar jag inte skriva... inte prata, inte se, inte sitta... ingenting.. allt pågrund an idags slitsamma åkande... eller uppklivande ut snödrivarna... det beror på vem man frågar...

75% av "åkandet" handlade om att åka in i träd och ligga i snödrivan sisådär en helv timme eller så... aktivt! haha!

Nå ja, lite pics ska ni få se!

Jag och Suschs i backen!


Sussi is doing her pose;)


Mia jag och sussi är Mänkkisar.. se på min blick när jag får ta en tugga ur Meetballsanwich a la Sussi!


Jessica i skogen, lugn som bara den, och låtsas som om hon faktiskt skulle dit och göra någonting..


The gang


Timpa och Jess.


Timo/Timpa/Tomi och Mia.

Kommentarer
Postat av: Saara-Maria

haha, de låter ju bra det ;)

2009-04-02 @ 14:53:50
URL: http://saaramaria.webblogg.se/
Postat av: Cicki

Är min bräda ännu hel? Ser ju ut som att ni har varit väldigt nära TRÄD under eran Pullinki dag...

2009-04-02 @ 20:53:35
URL: http://greiser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0