Fritolkning av text är inte fel.



Då var det officiellt.
Nu kan jag "gladeligen" tala om för er alla läsare att nu äntligen har min Linno flyttat tillbaka till mig. Ni alla som kännt oss och stöttat mig i denna svåra tid då Linno för några månader behövde en "paus" är säkert mycket lättade över att denna tid nu kan läggas bakom oss... Jag hoppas att alla kan förstå mitt beslut att ta tillbaka henne, efter allt... Hon behövde få andas lite, och jag vill inte vara sämre än att ta tillbaka henne nu när hon tagit sitt förnuft till fånga och flyttar tillbaka... Jag vet att vi hör i hop, och alla ni vet hur mycket jag älskar henne, även om vi har mycket vi behöver parata igenom för att kunna helt lägga detta bakom oss och leva det liv vi var menade till att leva tillsammans. Jag hoppas och önskar verkligen att ni förstår mig och stödjer mig i mitt val, och därmed accepterar Linno i våra vänskapskretsar igen.
Tack på förhand.
er Linda.

Kommentarer
Postat av: Johannes

hehe, det är väl klart att vi behöver hjälp!!! hur ska vi annars få ner 3 sängar från tredje våning utan hiss ?? :)

2009-04-03 @ 19:11:33
URL: http://greiser.blogg.se/
Postat av: Cicki

Det är det priset din vän får betala för att hon nystar in sig i vår familj. Hos oss får man inget utan att betala tillbaka..MUAHAHHAAHAH

2009-04-03 @ 20:00:00
URL: http://greiser.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej! Jag har lagt ut modellbilder på min blogg från min senaste plåtning, kika gärna in och kommentera vad du tycker!:)



www.abckarin.blogg.se

2009-04-03 @ 20:02:40
URL: http://abckarin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har ju inge val när Jimmy har snott mitt rum. Nu behöver jag folk som stöttar mig. Linda, du är en fin människa men du vet väl att de bara är tillfäligt...

2009-04-03 @ 21:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0