Tjat & Gnat.

Om ni trodde jag dött av näringsbrist så är det fel.. jag lever som en lever..
Ska nu snart orka mig upp och göra saft av de 10 l lingon jag lyckades få hem från skogen!
Inget lätt jobb nuförtiden.

Annars så har ju inte allt för mycket hänt.. väntar nu bara på att få svar på om jag får ett jobb!
Det skulle sitta fint nu! Men mina kära vänner, den som är den tycks inte finna sig tiden att ringa mig!
Trots alla goda ord.
Hur irriterande är inte det?

Fast annars så väntar jag på att det där "inre lyftet" som de pratade om i faste-broschyren,
då man ska börja må så där super-duper bra... jag tycker inte jag känner av det ännu.
Fast då är jag ju också pessimist idag.
Hejdå, nu ska jag .. göra någonting annat iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0