You gotta lova me

Ja, jag vet jag är absolut sämst på att uppdatera min blogg, och ja, jag vet hur ni lider av det. Er dagliga dos av mig ges ju inte då.. men kanske ni kan nöja er med att läsa två år gamla inlägg?
Nähä, duger det inte så får ni nöja er med vad som ges...
Nåväl, det här är varför jag inte uppdaterar, jag har en ny hobby!
För er dumhuven som inte ser vad det är så är det ett kuddfodral.
Ett kuddfodral som jag ritat på.
Jag bara älskar mina ursäkter för att jag är för lat för att skriva.

Kommentarer
Postat av: anonym

eller kanske ett örngott?

2010-10-28 @ 14:30:30
Postat av: amelia orre den sköna och den feta

UF FÖRETAG HÅLL I MINNET, DE VAR JU GEORGEUS ? ELLER SOM EN AFFÄRSMÄNNISKA SKULLE PÅPEKA, BRA GJORT LINDA!

2010-11-03 @ 16:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0